1. You are here:
  2. Search

49 results for your search

All types (49) Page (24) Document (20) Contact (5) Event (0) News (0) Project (0)

    Information_on_long-term_tuition_fees.pdf

    Information about long-term tuition fees In accordance with § 4 of the Thuringian Higher Education Fees and Charges Act (ThürHGEG), Thuringia’s higher education institutions are required to charge fees for students who exceed the standard period of study. This means that students who have exceeded t

    Referenced at:

    More

    Relevance: 38% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Degree Courses and Professional Development
    3. Applications

    International Student Admissions

    We wholeheartedly welcome international students to our campus. Check out all the important information you need for your application here.

    More

    Relevance: 36% Type: Page

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Central Facilities
    3. International Office

    Incoming Students

    Welcome to FH Erfurt Are you - or are you planning to be - an international exchange or full-time student at our university? Then you're exactly in the right place. On this website you'll find everything you need to know about applying, who to contact, tips for planning your trip and arriving in Erf

    More

    Relevance: 36% Type: Page

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Central Facilities
    3. Gender and Diversity

    Studying with a Family

    Studying with a family Students who juggle their studies with caregiving responsibilities often face complex challenges: they have to find a way to fit lectures, seminars and exams around childcare or looking after a family member. This makes it especially important to be well informed. How can I or

    More

    Relevance: 32% Type: Page

    F_Bericht_14-17_Web_21.09.2018.indd

    F_Bericht_14-17_Web_21.09.2018.indd Forschung Wissenschaft Information Transfer Prof. Dr.-Ing. Volker Zerbe (Foto: J. Hauspurg) (Foto: J. Hauspurg) Vorwort Liebe Leserinnen und Leser, gern stellen wir Ihnen mit dem vorliegenden Forschungsbericht unsere durchgeführten For- schungsaktivitäten an der F

    Referenced at:

    More

    Relevance: 16% Type: Document File extension: PDF

    IVR_Band_28

    Inhaltsverzeichnis Berichte des Instituts Verkehr und Raum Band 28 (2020) ISSN1868-8586 Kurzstudie Mobilität und Zeitverwendung von Studierenden in Zeiten von COVID-19 Ergebnisse einer empirischen Erhebung mittels Aktivitätentagebüchern Claudia Hille Matthias Gather Mobilität und Zeitverwendung von

    Referenced at:

    More

    Relevance: 14% Type: Document File extension: PDF

    Wasserstoffpotentiale

    Wasserstoffpotentiale Wasserstoffnachfragepotentiale bis zum Jahr 2050 in Deutschland und der Europäischen Union Verfasser: Erik Schlichtmann Eugen Buwidowitsch Andre Thomas Richard Leydolph Steffen Straßburg Marie-Sophie Romano Wissenschaftliche Leitung: Prof. Dr. Konstantin Lenz I Kurzfassung Die

    Referenced at:

    More

    Relevance: 12% Type: Document File extension: PDF

    IVR_Band_22

    Inhaltsverzeichnis Band 22 (2016) ISSN1868-8586 Berichte des Instituts Verkehr und Raum Zum Einfügen des Bildes auf diese Textbox klicken (Achtung, Text- box wird NICHT aktiv) Einfügen Grafik Grafik in die gewünschten Dimensio- nen ziehen Claudia Hille Matthias Gather C ha nc en u nd P ot en zi al e

    Referenced at:

    More

    Relevance: 12% Type: Document File extension: PDF

    Materialien_198_-_Inhalt.pdf

    Materialien 198 Kerstin Denzin, Daniel Geschwandtner, Gloria Hempel, Andreas Jantowski & Ines Stanja Wissenschaftliches Arbeiten Das Seminarfach in der Thüringer Oberstufe – Anregungen und Empfehlungen Hinweise Die Reihe »Materialien« wird vom Thüringer Institut für Lehrerfortbildung, Lehrplanentwic

    Referenced at:

    More

    Relevance: 11% Type: Document File extension: PDF

    Ann-Christin Birkemeyer

    Student and Academic Affairs

    Centre for Student and Academic Affairs

    Student Admissions Office

    Relevance: 11% Type: Contact