1. You are here:
  2. Search

91 results for your search

All types (91) Page (52) Document (39) Contact (0) Event (0) News (0) Project (0)

    Erklaerung_zur_Veroeffentlichung_eigener_Forschungsergebnisse_OpenAccess_Foerderung.pdf

    Name der*s Beschäftigten Hiermit bestätige ich, dass die o. g. Open-Access-Publikation mit meinem Hauptamt in Zusammenhang steht und unentgeltlich erfolgt. Insbesondere erhalte ich für die Veröffentlichung keine Vergütung und werde keine Einnahmen, bspw. über die VG Wort, erzielen. Name der*s Fachvo

    Referenced at:

    More

    Relevance: 25% Type: Document File extension: PDF

    1. ISP

    research projects

    ISP-research projects and doctorates Over the years, the ISP Institute has conducted numerous research projects in cooperation with partners from science and practice at the interface of housing and urban development as well as on questions of stakeholder participation (civil society, state institut

    More

    Relevance: 25% Type: Page

    1. StuRa - Student Council
    2. Mitmachen
    3. Student Groups

    Awareness Team

    First things first: we exclusively work in the interests of the person concerned! We listen, provide information about potential steps forward or points of contact, advocate for affected individuals and, if requested, communicate the problems to the relevant university departments. Please note that

    More

    Relevance: 24% Type: Page

    Blue & Black Business Promotion Flyer

    DAFaLvgHV8w,BAEAjm-ioxQ

    Referenced at:

    More

    Relevance: 24% Type: Document File extension: PDF

    Zum_Antrag_von_Foerdermitteln_fuer_Open-Access-Publikationen.pdf

    Microsoft PowerPoint - 2022_07_18_Workflow_Open Access Fördermittel.pptx Hochschulbibliothek Workflow zum Antrag von Fördermitteln für Open Access Publikationen Hochschulbibliothek I. Mitteltransfer FHE – Autor – Verlag (bis Klärung Steuerfrage) Autor:in: Antrag auf Übernahme Publikations- kosten an

    Referenced at:

    More

    Relevance: 23% Type: Document File extension: PDF

    BAG_2021_Gaertnerischer_Pflanzenbau_Modulkatalog_2023-03_01.pdf

    Modulcode Modulbezeichnung Zuordnung BGA1010 Allgemeiner Pflanzenbau I BA Studiengang BA Gärtnerischer Pflanzenbau Fakultät Landschaftsarchitektur, Gartenbau und Forst Modulverantwortlich Wilhelm Modulart Pflichtmodul Angebotshäufigkeit 1x jährlich im WiSe Regelbelegung / Empfohlenes Semester 1. Fac

    Referenced at:

    More

    Relevance: 23% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Advice and Services

    Student Finance

    Going to university costs money. But don't panic, there's plenty of information and support available when it comes to costs and funding.

    More

    Relevance: 23% Type: Page

    Untitled

    Untitled Zusammen Wirken. Dieses Motto, was das Jubiläumsjahr 2021/22 anlässlich des 30­jährigen Bestehens der Fachhochschule Erfurt (FHE) programmatisch begleitete, steht zugleich für den Prozess der Internationalisierung der FHE. In einer gemeinsamen An­ strengung soll die Internationalisierung an

    Referenced at:

    More

    Relevance: 22% Type: Document File extension: PDF

    1. Änderung der SB MA

    Änderung_SB_MA_Arc_final_! Erste Änderung der studiengangspezifischen Bestimmungen für den Masterstudiengang Architektur/Anlage zur Rahmenprüfungs- und Rahmenstudienordnung der Fachhochschule Erfurt für die Bachelor- und Masterstudiengänge sowie die wissenschaftliche Weiterbildung Gemäß § 3 Abs. 1 i

    Referenced at:

    More

    Relevance: 22% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Research Centre for Horticultural Crops (FGK)

    Recommendations for Horticultural Practice

    Reports for Horticultural Practice Harrass T , Gundermann M , Tränkner C (2024) Identifizierung von zwei Remontanzmechanismen bei Hydrangea macrophylla. Hortigate Versuchsberichte Zierpflanzenbau Harrass T , Gundermann M , Tränkner C (2024) Blüteninitiation an Apikal- und Lateralmeristemen bei Hydra

    More

    Relevance: 22% Type: Page