1. You are here:
  2. Search

221 results for your search

All types (221) Document (129) Page (92) Contact (0) Event (0) News (0) Project (0)

    Application for Deutschlandstipendium

    Antrag auf Beurlaubung APPLICATION for the Deutschlandstipendium (Germany Scholarship) at the University of Applied Sciences Erfurt Please tick as appropriate: for Winter Semester ________ for Summer Semester ________ First application Application for continued funding Zentrum für studentische und a

    Referenced at:

    More

    Relevance: 70% Type: Document File extension: PDF

    Anleitung_Webex_2023.pdf

    1 Liebe Studierende, für die Teilnahme am „Brückenkurs Chemie“ ist es notwendig, kostenfrei die Software „Webex“ herunterzuladen und sich dort anzumelden. Damit Sie sich besser zurechtfinden, haben wir Ihnen eine Anleitung zum Download sowie einen kleinen Überblick über die Tools von Webex erstellt.

    Referenced at:

    More

    Relevance: 70% Type: Document File extension: PDF

    1. IVR

    Current research projects

    Research at the Transport and Spatial Planning Institute At the Transport and Spatial Planning Institute, our research is generally conducted through third-party funded projects. Since the Institute was established, we have already carried out over 100 research projects, including numerous projects

    More

    Relevance: 70% Type: Page

    Nachweis Auslandspraktikum

    Bestätigung für das Auslandspraktikum bzw. den Auslandsaufenthalt - Meldung an das Studierendensekretariat

    Referenced at:

    More

    Relevance: 70% Type: Document File extension: PDF

    ZSA-Meldung_Auslandsstudium.pdf

    Angaben zur Person 1 Meldung an das Studierendensekretariat Bestätigung für das Auslandspraktikum bzw. den Auslandsaufenthalt Das Praktikantenamt/International Office bestätigt Herrn/Frau Matrikelnummer: Geburtsdatum: Studiengang: ein/en studienbezogenes/en Auslandspraktikum/Auslandsaufenthalt. Art

    Referenced at:

    More

    Relevance: 70% Type: Document File extension: PDF

    B3651_Strassenwesen_I

    Modulcode Modulbezeichnung Zuordnung 3651 Stand: 01.02.2015 Straßenwesen I BA Studiengang Allgemeines Bauingenieurwesen Fakultät Bauingenieurwesen und Konservierung/Restaurierung Modulverantwortlich Prof. Dr.-Ing. Steffen Riedl Modulart P (Pflichtmodul) Angebotshäufigkeit jährlich Regelbelegung / Em

    Referenced at:

    More

    Relevance: 70% Type: Document File extension: PDF

    1. University of Applied Sciences Erfurt
    2. Faculties and Departments
    3. Business, Logistics and Transport
    4. Traffic and Transportation

    Railway Engineering Laboratory

    Railway Engineering Laboratories These laboratories are used by the Department of Traffic and Transportation for the Railway Engineering programs, in particular for: lectures tutorials colloquiums practicals projects research Laboratory Engineer Steffi Schmidt Technician for Railway Engineering +49

    More

    Relevance: 70% Type: Page

    M1520_Pavement_Maintenance

    Microsoft Word - MBI 1520 - Pavement Maintenance_Ri_Gr_deutsch.docx Modulcode Modulbezeichnung Zuordnung MBI 1520 Stand: 06.10.2021 Pavement Maintenance Int. MA Studiengang Sustainable Engineering of Infrastructure Fakultät Bauingenieurwesen und Konservierung/Restaurierung Modulverantwortlich Prof.

    Referenced at:

    More

    Relevance: 69% Type: Document File extension: PDF

    Geschäftsordnung Hochschulrat

    Geschäftsordnung Hochschulrat Hochschulrat Geschäftsordnung Seite 1 von 2 Geschäftsordnung für den Hochschulrat der Fachhochschule Erfurt Der Hochschulrat hat am 15.11.2019 die folgen- de Geschäftsordnung beschlossen. Als Organ gemäß § 34 Thüringer Hochschulge- setz (ThürHG) vom 10. Mai 2018 (GVBl.

    Referenced at:

    More

    Relevance: 69% Type: Document File extension: PDF

    ThInKPaed

    Thüringer Institut für Kindheitspädagogik (ThInKPäd) Das Thüringer Institut für Kindheitspädagogik (ThInKPäd) zielt darauf ab, kindheitspädagogische Professionalität in Thüringen zu fördern und an ihrer Weiterentwicklung mitzuwirken. Dabei verfolgen wir einen integrierten, dialogischen Ansatz der Qu

    More

    Relevance: 69% Type: Page